selamat hari kita yang ke 6 !



15.9.2018

genap 12tahun kita bercinta paa ,
rasanya tahun ni macam takde nak celebrate sgt
yelah dah 6tahun , nak suprise beriya2 pun dah hambar
tapi cinta i kat u tak pernah hambar paaaa
cia cia cia hahhaahha ..

dok lepak2 kat umah bosan lak , cakap dgn dia
paaaa takde hadiah apa2 ke ? i bagi u fendi ookkk !
dia cakap iphone tak keluar lagi so tak boleh lah beli
ceh ! TAKMAU LAH IPHONE , nak beli pakai duit sendiri

tiba2 petang kol5 macam tu ada nak cod tauhu bergedil
aku yang nak makan selalu dia pergi ambil je
tiba2 harini ajak aku pergi ambil sekali

ok lah siap2 nak pergi tu
aku jalan kat kereta sambil main hp
tiba2 dia tengok aku senyum2
pehal lah mamat ni ! padahal masa ni aku dah buka pintu keta tau
tapi sebab dok main hp sgt

alaaaaaa bunga dekat seat depan !


tapi pelik tau bunga dia
warna warni cantik tapi bagi aku pelik lah sebab selalu bunga 1 -2 warna je
tiba2 dia cakap

" papa ambek 6 warna sebab kita dah 6 tahun kawin "

aloooooooooo terus terharu 
yelah dia bukan jenis yg sweet2 sgt

pastu dia sambung lagi ,
"cuba mamy teka kenapa byk kaler purple ?"

sel hotak aku tak leh berhubung
serius blur ! hahahah

dia : sebab dah lama papa dgn dianz , dianz kan purple !
hahaha krik krik krik krik

but i love your effort paaa
u bukan jenis romantik pun , jenis malu
tapi bila u usaha beli bunga
siap bermaksud2 lagi
terharu dari hati paling dalam oooo
hahahaha 

terima kasih untuk 6tahun perkhawinan kita yg sgt indah
bunga ada 12 kuntum paaa 
dah 12tahun kita bercinta

hari2 i syg u , setiap hari i jatuh cinta dgn u
i will love u , as long u love me too 💛💜

-founderdianz 




No comments: